Poznaj Feniks

Poznaj feniks

Jesteś tutaj

Najczęściej zadawane pytania

śr., 12/04/2013 - 09:21 - admin

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: • przelew na konto bankowe, • płatność za pobraniem, • płatność elektroniczna (przelew on-line).

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki uzależniony jest od ilości zamówionego towaru. Koszt wysyłki kartonu do 30 kg to 20 zł netto przy przedpłacie 100% lub 25 zł netto za pobraniem. Bardziej gabarytowe zamówienia wysyłamy na palecie spedycją Raben. Koszt takiej palety to 106 zł netto.

Jakie jest minimum logistyczne ?

Nie mamy minimum logistycznego.

Jakie jest minimum zamówienia produktów niestandardowych pod wymiar klienta ?

Nie posiadamy minimum zamówieniowego. Jesteśmy w stanie wykonać nawet jedną sztukę pudełka lub torebki reklamowej.

Logo pod nadruk - W jakim formacie należy przesłać plik, by otrzymać wizualizację logo na produkcie?

Prosimy o wysyłanie plików rozszerzeniach cdr., eps., PDF. Czcionki powinny być zamienione w tzw. „krzywych”.

Podane ceny to netto czy brutto?

Podane przez nas ceny w katalogach i cennikach są cenami netto. Ceny podane na sklepie internetowym są cenami brutto.

Czy towar można odebrać osobiście?

Jest możliwość odbioru osobistego oraz podesłanie własnego kuriera po odbiór towaru.

Czy mogę mieć sznurek w kolorze nadruku?

Tak, jest taka możliwość. Oferujemy szeroki wachlarz kolorów stosowanych uchwytów, możemy zastosować sznurek indywidualnie pod zamówienie klienta.

Czy możecie Państwo wykonać dowolny format torby lub opakowania?

Tak, możemy. Dysponujemy jednak szerokim wachlarzem oferowanych formatów. Wykonanie nowego wykrojnika pociąga za sobą dodatkowe koszty, co w przypadku minimalnej różnicy w formacie może okazać się zbędnym wydatkiem. Do niewielkich ilości nie ma potrzeby wykonania wykrojnika, wtedy produkty wykonywane są ręcznie.

Czy stosujecie Państwo rabaty dla agencji reklamowych i dystrybutorów?

Tak, polityka nasza przewiduje takie przywileje upustowe. Dotyczy to jednak firm, które na stałe z nami współpracują i wywiązują się z ustalonych warunków współpracy. Progi upustowe zależą w dużej mierze od wolumenu zamówień, choć zdarza się także że decyzje nasze opieramy na indywidualnej ocenie firmy jako naszego potencjalnego partnera.