Blog
Warianty występowania potykaczy reklamowych
Potykacze reklamowe to dwie, połączone tablice reklamowe, które tworzą układ w kształcie litery „A”. Jest to proste i tanie, a jednocześnie skuteczne narzędzie marketingowe, które najczęściej wykorzystywane jest w przestrzeni publicznej w miejscach o natężonym ruchu pieszych bądź w pobliżu reklamowego lokalu. Stojaki reklamowe można spotkać w supermarketach, galeriach handlowych, urzędach, a przede wszystkim w lokalach gastronomicznych, takich jak bary, restauracje, pizzerie i cukiernie. Coraz częściej wykorzystywane są też do informowania o aktualnej ofercie na stacjach paliw, w salonach piękności, placówkach opieki zdrowotnej oraz w kinach.
Reklamowa skuteczność potykaczy/stojaków
Potykacze reklamowe to skuteczna forma docierania do konsumenta, którą można stosować do przekazywania treści promocyjnych, marketingowych i informacyjnych. Mogą służyć do zaprezentowania oferty firmy, informacji o aktualnych promocjach lub wskazywać drogę do lokalu. Jest to tanie i skuteczne narzędzie marketingowe, które występuje w różnych kolorach i rozmiarach. Stojak reklamowy można postawić praktycznie w każdym miejscu bez obawy o zniszczenie, nawet podczas deszczu, czy wzmożonego wiatru.