Mail   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Choose language

mask

Warianty występowania potykaczy reklamowych

Potykacze reklamowe to dwie, połączone tablice reklamowe, które tworzą układ w kształcie litery „A”. Jest to proste i tanie, a jednocześnie skuteczne narzędzie marketingowe, które najczęściej wykorzystywane jest w przestrzeni publicznej w miejscach o natężonym ruchu pieszych bądź w pobliżu reklamowego lokalu. Stojaki reklamowe można spotkać w supermarketach, galeriach handlowych, urzędach, a przede wszystkim w lokalach gastronomicznych, takich jak bary, restauracje, pizzerie i cukiernie. Coraz częściej wykorzystywane są też do informowania o aktualnej ofercie na stacjach paliw, w salonach piękności, placówkach opieki zdrowotnej oraz w kinach.

Jakie są rodzaje potykaczy reklamowych?

Najpopularniejsze potykacze reklamowe są wykonane z aluminium, metalu, tworzyw sztucznych, a także z drewna. Wiele zalet mają stojaki z zabejcowaną lub olejowaną ramą z litego drewna i tablicą kredową. Produkty te różnią się m.in. kolorami oraz rozmiarami. Większość z nich charakteryzuje się właściwościami wodoodpornymi. Do prezentacji plakatów reklamowych wykorzystuje się przede wszystkim potykacze aluminiowe w technologii OWZ, czyli otwórz-włóż-zamknij. Chronią one materiały reklamowe przez zamoknięciem. Z kolei lokale zmieniające często swoją ofertę, np. restauracje serwujące codziennie inne danie dnia, decydują się na potykacze kredowe. Dla ułatwienia przemieszczania, stosuje się również stojaki na kółkach.

Czym charakteryzują się personalizowane potyczacze reklamowe?

Aby skuteczniej przykuwać uwagę potencjalnych klientów, można kupić personalizowany czy specjalny potykacz reklamowego, wyróżniający się kształtem, wzorem, czy napisem. Dużą popularnością cieszą się stojaki z ozdobną planszą nad tablicą. Może być to zdjęcie lub grafika przedstawiająca pizzę, frytki, burgery, zapiekanki, czy inne dania serwowane przez dany lokal. Apetyt u przechodnia wywoła też potykacz z fotografią lukrowanych pączków lub gofra z owocami. Stojak reklamowy może mieć też kształt kufla z piwem czy rożka z lodami. Produkty te łatwo spersonalizować, wykonując grawer z nazwą lokalu bądź firmy.

Jakie są zalety stojaków reklamowych?

Stojaki reklamowe są stosunkowo tanie, dlatego na ich zakup mogą sobie pozwolić nawet małe przedsiębiorstwa. Są też lekkie i mobilne, dlatego w razie potrzeby z łatwością można zmienić ich lokalizację lub zabrać je np. na targi branżowe. Te wyposażone w tablicę kredową znajdują szerokie zastosowanie, ponieważ można wykorzystywać je do przekazania różnych informacji, m.in. aktualnej oferty, obowiązującej danego dnia promocji lub do reklamowania nowego produktu czy dania. Można też zmieniać ich właściwości np. przez zmianę tablicy z grafiką lub stosując ozdobne naklejki na tablicę.