Mail   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Choose language

mask

Blog

wino w drewnianej skrzynce

Czy drewniana skrzynka to dobre opakowanie na wino?

Drewniana skrzynka na wino jest jednym z klasycznych wyborów, jeśli chodzi o opakowanie tego szlachetnego trunku. Jej popularność nie jest przypadkowa. Drewno, jako materiał, oferuje wiele zalet, które mogą wpłynąć na jakość i estetykę prezentu. Wybór odpowiedniego opakowania na wino jest istotny nie tylko z perspektywy ochrony butelki, ale także w kontekście jej prezentacji i przechowywania. Więcej informacji poznasz w niniejszym artykule.

Czytaj więcej

butelka likieru w drewnianym opakowaniu

Jak ładnie opakować alkohol na prezent?

Oryginalne i stylowe opakowanie może uczynić z butelki alkoholu wyjątkowy prezent na różne okazje. Warto zatem poznać różnorodne sposoby, które pozwolą przygotować podarunek, który zachwyci nie tylko smakiem, ale i wyglądem. W artykule przedstawiamy kilka pomysłów na efektowne opakowanie prezentu z alkoholem.

Czytaj więcej

kobieta zapisuje menu na tablicy przed restauracją

Tablice i stojaki polecane dla barów oraz restauracji

Stojaki reklamowe są narzędziem marketingowym, przydatnym do promocji lokalu gastronomicznego, takiego jak bar czy restauracja. Własny lokal wymaga nie tylko smacznej kuchni i profesjonalnej obsługi, ale również odpowiedniego wyposażenia oraz wizerunku. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na to, jak odbierany jest lokal przez klientów, są tablice i stojaki reklamowe. W tym artykule przedstawimy różne rodzaje tablic i stojaków polecanych dla barów i restauracji oraz ich zalety.

Czytaj więcej

tablica reklamowa

Jakie treści najczęściej umieszcza się na potykaczach reklamowych?

W dobie rosnącej konkurencji na rynku przedsiębiorcy szukają coraz to nowych sposobów na wyróżnienie się wśród konkurencji i przyciągnięcie uwagi klientów. Jednym z takich narzędzi są potykacze reklamowe, które coraz częściej można spotkać przed sklepami, restauracjami czy usługodawcami. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, jakie treści najczęściej umieszcza się na potykaczach reklamowych i jakie są ich główne funkcje.

Czytaj więcej

stojak reklamowy

Kryteria wyboru stojaka reklamowego

Stojaki reklamowe odgrywają kluczową rolę w promocji produktów i usług, przyciągając uwagę potencjalnych klientów i zachęcając ich do zapoznania się z ofertą firmy. Właściwy wybór stojaka reklamowego może przynieść znaczne korzyści dla przedsiębiorstwa, dlatego warto zwrócić uwagę na kilka istotnych kryteriów podczas jego wyboru. W tym artykule omówimy najważniejsze z nich, takie jak rodzaj stojaka, jego lokalizacja, materiał, a także sposób prezentacji i konstrukcję.

Czytaj więcej

potykacz reklamowy

Jakie punkty handlowo-usługowe najczęściej wykorzystują potykacze/stojaki reklamowe?

Potykacze reklamowe są popularnym narzędziem wykorzystywanym do promowania produktów i usług przez punkty handlowo-usługowe. Można spotkać się w różnych miejscach, od centrów handlowych do lotnisk. W tym artykule, omówimy korzyści dla firm, płynące ze stosowania stojaków reklamowych w punktach handlowo-usługowych, a także wskażemy branże, w których najczęściej są wykorzystywane.

Czytaj więcej

potykacz przed restauracją

Warianty występowania potykaczy reklamowych

Potykacze reklamowe to dwie, połączone tablice reklamowe, które tworzą układ w kształcie litery „A”. Jest to proste i tanie, a jednocześnie skuteczne narzędzie marketingowe, które najczęściej wykorzystywane jest w przestrzeni publicznej w miejscach o natężonym ruchu pieszych bądź w pobliżu reklamowego lokalu. Stojaki reklamowe można spotkać w supermarketach, galeriach handlowych, urzędach, a przede wszystkim w lokalach gastronomicznych, takich jak bary, restauracje, pizzerie i cukiernie. Coraz częściej wykorzystywane są też do informowania o aktualnej ofercie na stacjach paliw, w salonach piękności, placówkach opieki zdrowotnej oraz w kinach.

Czytaj więcej

potykacz reklamowy

Reklamowa skuteczność potykaczy/stojaków

Potykacze reklamowe to skuteczna forma docierania do konsumenta, którą można stosować do przekazywania treści promocyjnych, marketingowych i informacyjnych. Mogą służyć do zaprezentowania oferty firmy, informacji o aktualnych promocjach lub wskazywać drogę do lokalu. Jest to tanie i skuteczne narzędzie marketingowe, które występuje w różnych kolorach i rozmiarach. Stojak reklamowy można postawić praktycznie w każdym miejscu bez obawy o zniszczenie, nawet podczas deszczu, czy wzmożonego wiatru.

Czytaj więcej